Video Clasa

HIIT consta in secvente de antrenament intens alternate cu secvente de pauza sau antrenament mai putin intens. In acest sens, se recomanda cronometrarea antrenamentelor. Initial a fost dezvoltat si aplicat in atletism si ulterior s-a raspandit in toata industria fitness. Studiile au aratat ca practicantii de HIIT ard mai mult tesut adipos decat practicantii binecunoscutului antrenament cardio static (banda, bicicleta, etc.). Antrenamente sunt scurte, cuprinse intre 4-30 minute versus antrenamente clasice de minim 45-60 minute => te antrenezi mai putin si obtii rezultate mai bune! HIIT se poate personaliza in functie de obiectivele fiecaruia prin setul de exercitii, instrumentele folosite (greutati, coarda, etc.) sau durata intervalelor, pentru a obtine rezultate optime.

Beneficiile HIIT:

  • Beneficiul major al acestui tip de antrenament este arderea mai rapida a grasimii, inclusiv din zonele „cu probleme” (abdomen, coapse, etc.), prin accelerarea metabolismului
  • Sustine definirea musculara si cresterea rezistentei musculare
  • Creste rezistenta cardio-vasculara
  • Arderile post-antrenament HIIT sunt mult mai ridicate comparativ cu arderile post-antrenament cardio static (arzi mai multe calorii in urmatoarele 24h dupa un antrenament HIIT decat dupa un antrenament cardio obisnuit)
Echipament necesar: imbracaminte si incaltaminte sport, saltea antrenament, greutati, coarda, prosop.
...

Detalii clasa

Descriere

Nu exista detalii suplimentare

Antrenor

Alina Olteanu

Program

17-07-2017 17:00

Se incarca...