Inregistrare rapida
(dureaza doar un minut)
Dupa ce completezi formularul de inregistrare si confirmi contul pe email, contul tau Koobic va fi alimentat cu 20 de credite promotionale pentru a putea testa clasele noastre video interactive.
Pentru a putea participa la clase, trebuie sa fii inregistrat si logat pe site si sa ai contul alimentat cu minim 5 lei sau 5 credite Koobic. Creditele pot fi folosite la participarea la clasele antrenorilor Koobic, clase evidentiate in orar printr-un cerc care contine litera K.
Fiecare clasa iti va consuma o suma de lei sau credite, in concordanta cu tipul de antrenament ales. Aceste costuri sunt vizibile in pagina Clase - Orar, fiind afisate in dreptul fiecarei clase.
HIIT – High...
Alina Olteanu

Locuri disponibile

Inregistrare
Tonic pump
Alina Olteanu

Locuri disponibile

Inregistrare

Fa-ti cont

Completeaza formularul de inregistrare pentru a-ti crea rapid un cont

Programeaza-te la o clasa

Inregistreaza-te la una din variatele clase pe care ti le punem la dispozitie

Incepe distractia!

Intra la clasa si descopera cum iti poti imbunatati sanatatea intr-un mod placut

De ce Koobic?

Chiar daca la distanta, lucrezi sub directa indrumare a instructorilor nostri. Sunt alaturi de tine nu doar pentru coordonarea antrenamentului si sustinerea continua a clasei ci si pentru a corecta miscarile gresite, acolo unde e cazul. Fac totul cu profesionalism pentru ca rezultatele tale ne intereseaza la fel de mult si pe noi!

Koobic. Antrenor la tine acasa.

Aerobic

Clase ce includ un complex de exercitii si miscari care implica toate grupele musculare, accesibile de acasa. Aerobicul reprezinta un complex de exercitii si miscari care dezvolta toate grupele musculare, având un efect benefic asupra organismului. 
Exercitiile de aerobic iti fac inima mai puternica si mai rezistenta, datorita mentinerii ritmului alert pe toata durata exercitiilor. Potrivit studiilor o persoana care practica exercitii de aerobic de trei ori pe saptamana, timp de cel putin 20 de minute isi imbunatateste cu pana la 60% calitatea respiratiei si ritmul cardiatic. 

Beneficiile antrenamentului Aerobic: 

  • scade indicele de masa corporala 
  • tonifiaza multe grupe de muschi: abdomen, fese, lombar si brate 
  • creste rata metabolica 
  • scade tensiunea arteriala 
  • îmbunatateste profilul lipidic 
  • ameloriaza anexitatea si tensiunea 
  • îmbunatateste postura si flexibilitatea 
  • consum caloric – 400-500 calorii
Echipament necesar: incaltaminte si imbracaminte sport, saltea, greutati, prosop.

Step aerobic

Acest tip de antrenament combina o serie de exercitii efectuate prin diferiti pasi de complexitate diferita, pe ritmul muzicii. Miscarea de baza al acestui antrenament este asemanatoare cu urcatul si coboratul scarilor, insa tine cont de o coregrafie si ritmul muzicii. 
Acest antrenament solicita muschii urmatoarelor grupe: gambe, coapse, fesieri, abdomen. 

Beneficiile antrenamentului Step aerobic: 

  • imbunatateste sistemul cardiovascular si respirator 
  • intareste articulatiile 
  • proces rapid de tonifiere si pierdere in greutate 
  • dezvolta echilibrul si flexibilitatea
Echipament necesar: incaltaminte si imbracaminte sport, stepper, prosop.

Stretching

Stretching-ul se adreseaza tuturor, indiferent de varsta sau sex, nivel de pregatire fizica sa de aptitudini speciale pentru sport, fiind practicat de cu foarte multi ani in urma. Acesta se bazeaza pe miscari lente si usoare in vederea crearii unei stari de bine si de relaxare. Buna flexibilitate este apreciata datorita beneficiilor pozitive aduse muschilor si articulatiilor. Cresterea flexibilitatii poate imbunatatii pe langa performantele activitatiilor fizice, calitatea vietii si independenta functionala. 
Pentru a ne proteja musculatura si articulatiile, stretching-ul este esential sa fie practicat atat inainte ca si imediat dupa antrenamentele fizice intense. Practicat inaintea antrenamentelor, acesta are rolul de a incalzi muschii, tendoanele si articulatiile, pregatind astfel organismul pentru viitoarele exercitii fizice. La fel de esential este practicarea lui si la sfarsitul acestora, ajutand astfel la relaxarea musculaturii.

Printre beneficiile Stretching-ului se numara:

  • reduce riscul de accidentare la nivelul muschiilor, tendoanelor si articulatiilor
  • dezvolta capacitatea de constientizare a propriului corp
  • imbunatateste postura corpului
  • dezvolta echilibrul si flexibilitatea
  • creste capacitatea de relaxare mentala si fizica
  • imbunatateste performantele fizice ale organismului
  • creste tonusul muscular
Echipament necesar: imbracaminte sport, saltea antrenament, banda elastica, prosop.

HIIT – High Intensity Interval Training

HIIT consta in secvente de antrenament intens alternate cu secvente de pauza sau antrenament mai putin intens. In acest sens, se recomanda cronometrarea antrenamentelor. Initial a fost dezvoltat si aplicat in atletism si ulterior s-a raspandit in toata industria fitness. Studiile au aratat ca practicantii de HIIT ard mai mult tesut adipos decat practicantii binecunoscutului antrenament cardio static (banda, bicicleta, etc.). Antrenamente sunt scurte, cuprinse intre 4-30 minute versus antrenamente clasice de minim 45-60 minute => te antrenezi mai putin si obtii rezultate mai bune! HIIT se poate personaliza in functie de obiectivele fiecaruia prin setul de exercitii, instrumentele folosite (greutati, coarda, etc.) sau durata intervalelor, pentru a obtine rezultate optime.

Beneficiile HIIT:

  • Beneficiul major al acestui tip de antrenament este arderea mai rapida a grasimii, inclusiv din zonele „cu probleme” (abdomen, coapse, etc.), prin accelerarea metabolismului
  • Sustine definirea musculara si cresterea rezistentei musculare
  • Creste rezistenta cardio-vasculara
  • Arderile post-antrenament HIIT sunt mult mai ridicate comparativ cu arderile post-antrenament cardio static (arzi mai multe calorii in urmatoarele 24h dupa un antrenament HIIT decat dupa un antrenament cardio obisnuit)
Echipament necesar: imbracaminte si incaltaminte sport, saltea antrenament, greutati, coarda, prosop.

Se incarca...